Installing-a-toilet

چگونه توالت فرنگی نصب کنیم؟

روش نصب توالت فرنگی اقدامی تخصصی است و باید تا حد امکان توسط افراد متخصص انجام شود. در برخی اوقات افراد می توانند با رعایت اصول و نکات آموزشی خود به نصب توالت فرنگی اقدام نمایند

امروزه به سبب کاربرد فوق العاده توالت فرنگی، تولیدکنندگان تلاش می کنند به کیفیت این محصولات اهتمام اساسی داشته باشند. از این رو، در ساخت و تولید این تجهیزات از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده می شود.توالت فرنگی یک تکه همانطور که از نامش پیداست به صورت یک تکه طراحی شده است. مخزن و کاسه این توالت به یکدیگر متصل می باشد. روش نصب توالت فرنگی یک تکه و تمیز کردن آن نسبت به دیگر انواع توالت کار آسانی است. این توالت به سبب اینکه فضای اندکی اشغال می کند استفاده از آن در حمام رایج می باشد.

بررسی مراحل و روش نصب توالت فرنگی

مهمترین بخش هر سرویس بهداشتی، توالت فرنگی است که امروزه در تمامی مکان ها وجود دارد. این توالت ها بر اساس نوع طراحی کاسه توالت، مدل فلاش، شیوه سیستم تخلیه و … به انواع مختلفی تقسیم می شوند. به عبارتی، استفاده مطلوب و مناسب از توالت فرنگی به روش نصب توالت فرنگی و مراحل اجرا و راه اندازی آن بستگی دارد.

علی الرغم توجه به روش نصب توالت فرنگی، مراحل نصب این نوع توالت عبارتند از:

  1. لوله کشی توالت فرنگی
  2. تعیین فاصله لازم برای نصب توالت فرنگی
  3. تهیه لوازم و تجهیزات نصب توالت فرنگی
  4. نصب توالت فرنگی
  5. نصب شیر مخلوط توالت فرنگی
  • نکته: تقسیم بندی مراحل و روش نصب توالت فرنگی کمک می کند تا نصب این تجهیزات به صورت کاملا اصولی و استاندارد صورت بگیرد.

صفر تا صد لوله کشی توالت فرنگی

نخستین و مهمترین مرحله نصب توالت فرنگی، اجرای صحیح لوله کشی آب و فاضلاب توالت فرنگی است. این اقدام که به منظور جلوگیری از بروز مشکلات جدی صورت می گیرد مستلزم رعایت پاره ای از نکات می باشد. این موارد عبارتند از:

لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

مهمترین اصل که در روش نصب توالت فرنگی باید در نظر گرفته شود، لوله کشی فاضلاب است که باید توسط فرد متخصص انجام شود. به هنگام لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی باید به برخی فاکتورها توجه شود:

  • لوله های مورد استفاده باید صاف، موازی با سقف و دیوار باشند.
  • بکارگیری تغییر مسیر لوله کشی به میزان 45 درجه
  • رعایت فاصله لوله ها با یکدیگر
  • نصب درپوش بر روی لوله ها
  • رعایت شیب استاندارد لوله های فاضلاب
wallhung

آموزش نصب والهنگ

توجه داشته باشید که پیش از نصب وال هنگ ابتدا لازم است که فلاش تانک و لوله کشی‌های لازم در داخل دیوار نصب شده باشند. در توالت فرنگی وال هنگ، لوله تخلیه در داخل دیوار قرار می‌گیرد و باید قبل از نصب توالت دیواری نصب شود. قابل ذکر است که اساس کار نصب توالت های فرنگی وال هنگ به یک شکل است، با این حال ممکن است که در برخی موارد جزئی نصب آن‌ها متفاوت باشد.

mechanism

آموزش نصب لوازم سیفون

کلیه فرنگی های تولیدی آرمیتاژ قبل از بسته بندی و ارسال ، تست سیفون شده و از عملکرد مکانیزم و نحوه سیفون کردن فرنگی ها اطمینان حاصل می گردد. در صورت بروز هر گونه مشکل در لوازم سیفون با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایید